Derinveannesii Kızlar kabin boy bebek arabası alacağım hangi marka sizce ? Kraft Garcia Pierce cardin vovo Hamilton R1
nhlhmz11 Derinveannesii Kraft a9 plus kabin boy kullanıyorum ve çok memnunum üç buçuk aylık oldu kızım, arabada da yer kaplamıyor tek başıma ikisini de kucaklayıp dışarı cikabiliyorun hafifte
Busra-04 Derinveannesii merhaba aldınız mı acaba bebek arabası bende Kraft Garcia düşünüyorum da merak ettim 😊
Derinveannesii Busra-04 merhaba Evet aldım ben hamilton tercih ettim kullanis ve kolaylık açısından 🙂
Busra-04 Derinveannesii teşekkürler yanıtınız için İyi günlerde kullanın ben de yoyko düşünüyorum ama bakalım 😊 Aslında gönlüm kraft almakta ama kızım şu an bir buçuk yaşında kilo kapasitesi biraz yüksek olsun istiyorum yoyko 20 kiloya kadar taşıyor