Barisla benim kızım da 22 aylık. Aynı şeyler bizde de var. Ama ben sorun etmiyorum benim kızım narin 😄 ben çözdüm olayı. Bi çocuk dokunsun şaşkın şaşkın bakıyor. Bazen ağlıyo benim yanıma kaçıyo. Mesela geçen gün kulağını deldirmeye götürdüm, eczacı kadın krem sürecekti yaklaştı ağlamaya başladı daha dokunmadan. Korkuyor mu onu bırakıcaz mı sanıyo. Bilmiyorum. Ha bazen uzun süre birisini sürekli görürse ona alışıyo yapmıyo. Ama tamamen yabancıysa yapıyo