Kızlar cevremdeki bazıları diyorki 3 aylık iğneyi vurulmayin veya aylık iğne vurulmayin meme kanserine yol açıyormus ne dusunuyorsunuz varmı çevresinde olan ben kesinlikle katılmıyorum gelen Rabbimden geliyor yani spiralden korkuyorum taktiramam hapta kullanmak istemiyorum yan etkileri varmış en iyisi üç aylık iğne sizce vurulan varmı önerir misiniz