Kızlar kızım 16 aylık uyku damlası verdiğimde uyuyor vermediğim zaman saat birlere kadar sürünüyor ama uyumuyor damlayı 10 gündür neredeyse hiç vermedik 12 1 den aşağı uyumadı hiç şimdi verdim 5 dakikada uyudu ne yapayım sizce bu damlalar iyi bisey mi onun iyiliği için veriyordum uyusun rahat rahat dinlensin diye ama kötü etkiler diye de korkuyorum