Kızlar merhaba Bebeğim 4 Ay 12 günlük yaklaşık 2 buçuk haftadan beri uykuyla ilgili ciddi savaş veriyoruz oğlum normal de sabah 5 6 gibi uyanır en geç 8 gibi uyurdu ama son 2 haftadır gündüz uykuya direnme sürekli meme de uyuma isteği emme isteği uykuya dalamama hep ağlama sanırsınız kolik bebek gibi bi düzen bozuldu gündüzleri güzel uyurken artık en fazla 40 dakika uyuyo veya saat başı uyaniyo çok yıprandım beni esir aldı resmen meme emmek için tok ta olsa emiyo memeden alınca agliyo mama da veriyorum onu da iciyo tok olduğu halde 🤦♀️🤦♀️ böyle midesini büyümesinden korkuyorum inanın aksam olunca bi tik rahatlıyorum 8 8 buçuk gibi tam uyuyo gece de emmek için uyanıp geri daliyo sorun gündüz yani psikolojim bozuldu çok bunaldım yıprandım aranızda bu durumu yaşayan var mı tüm günüm emzirmek ve uyutmakla geciyo ne yemek yapabiliyorum ne yiyebiliyorum bi kizim daha var onu bile ihmal ediyorum artik bi destekcim yok yanımda gerçekten tükendim bi yol gösterin Allah aşkına bana kusura bakmayın uzun oldu içimi dökmek istedim 😪😔😔