Ahbe ne güzel 😊 bizimde tam tersiydi. 😂 lohusayi geç, 2 aylik olana kadar hic susmayan bi oglum vardi benimde. Uykular haramdi yemek yemek haramdi 😂 ama cok şükür eşim ve annem cok yardimci oldu bana. Onlar olmasa lohusa depresyonuna girerdim heralde 😂 5 dk uyusam yeter diyordum o derece uykusuzdum 😬😂 ama cok şukur 2 ay geçtikten sonra uysallaşti oglum. Simdi 7 aylik. Ve bende ikinciye hamileyim. Inşallah buda öyle olmaz. 🙏😬