Herkese selam . 7 ay 20 günlük bir oğlum var son 3-4 gündür aşırı sinirli gergin bir bebek oldu kendini sıkarak ağlıyor oturuyor ağlıyor yatıyor ağlıyor bağırıyor resmen kucağa alışkın bir bebek kucak istiyor alıyorum ordada durmuyor hiçbiyere sığmıyor bebeğim resmen. Hele gece uykuları tam bi felaket 10 da uyuttum 1 saat olmadan uyandı geri uyudu ağlayarak uyanıyor bazen hemen uyumuyor çığlık çığlığa ağlıyor yarım saat 1 saat sonra uyuyor bu durumu yaşayan varmı diş mi zorluyor sizce? Eğer yaşayan varsa geçiyormu bağırmaları ağlamaları falan