kızlar ya doğum yapalı 2 sene oldu bu sürede hiç kan vermedim birazda halsiz gibiydim kan değerlerime baktırayım dedim doktor çok hafif sarılık çıkmış iki ay sonra yine kan verirsiniz dedi idrarımdada biraz enfeksiyon çıktı antibiyotik içtim idrarımda yanmam geçti fakat yetişkinlerde sarılık neden olur yazdığımda googlede karaciğer kanseri vs çıktı içime öküz oturdu şuan çok kafama taktım yaşayan oldumu hiç bunu doktor çok üstünde durmadı bunun ama ben korktum işte googleden sonra kızımda iki yaş sendromunda bu aralar yemek yemeye bile fırsatım olmadı doğru düzgün öğünlerime dikkat etmedim aç kaldım gibi ondan da kaynaklanmış olabilir mi acaba