tosbiksmoms Kazılar 2 ay 12 günlük kızım var ve emerken göğsümü ısırıyor ya çok erken degilmi yasayan varmi? resmen gözüme baka baka bilerek ısırıyor.
Merveio14 tosbiksmoms yalnız değilsin bacım😂 benm kızımda tam 2 aylık ısırmıyor ama gözüme baka baka mememi bırakırken sakız gibi uzatarak bırakıyor . Dişleri çıkınca ne yapacağız 🥺
Sadeliyaaa_ tosbiksmoms O disşiz damaklarıyla sıkıp nasıl can acıtıyorlar dimi 🫣 aynı durum bizde de var özellikle karnı doyduktan sonra emzik niyetine kullanıyor beni 😄
EmineYilmaz tosbiksmoms normal yara etti benimkini de 2,5 aylıktı kan toplamıştı ayyy acısı geldi aklıma
tosbiksmoms Merveio14 o duyguyu bildiğim icin korkuyorum ya😀oğlum üst ve alt dişleri çıktığında bir ısırmıştı hiç unutmam ama o 8 aylık falandı sanki bu 2 ay civarı olunca şaşırdım.
Merveio14 tosbiksmoms aynen bende öyle bir iki sefer bilinçsiz yaptığını sandım ama ciddi ciddi yapıyo 😂