Bayanlar 6 ay 5 günlük kızım var. Ek gıdada tadımlıklara başladık ama anlamadığım bir şey var. Sebzeleri buharda haşlıyorum çatalla ezip veriyorum. Yeğenim 2,5 yaşına kdar çiğnemeyi öğrenememişti.ablam hep püre verdiği için. O yüzden çatalla ezip veriyorum ama bu seferde lapa gibi birbirine yapışıyor sebzeler. Haliyle bebeğimin damağında takılıp kalıyor. İlla püre mi yapmak lazım ilk zamanlar siz tadımlıkları nasıl verdiniz acaba, yardım eder misinz?