Merhaba iki gün önce doğum yaptım. Yanımda eşim refakatçi kaldı. Kızım üç yaşında bu süreçte babaannesi ile kaldı bugün taburcu olduk hareketleri çok değişmiş muhtemelen bize kızmış onun bir düzeni vardı kreşe gidiyordu ben bu hafta gitmesin dedim belki özlrmiştir diye ama düzenin bozulmasını istemiyorum yarın kreşe göndersem mi