eymenikonunannesii herhangi ekstra bir işlem yapmanıza gerek yok. Kadın doğuma gittiğinizde hamileyim ve analık sigortasından faydalanmak istiyorum demeniz yeterli. Bunu belirttikten sonra tüm işlemler sigortalı gibi yapılıyor ilaç ödemeleri dahil. Eczaneye belirtin, istisnai hal sekmesinden görüyor onlar. İğne kısmı için de doktorunuzdan rapor çıkarmasını rica edin. Aklınıza takılan bir şey olursa yazabilirsiniz