Sa arkadaşlar hayırlı geceler.. Oğlumun sinek böcek ısırığına alerjisi var.. Yaz da geldi malum yine yediler oğlumu.. Kızarıp şişiyor ısırılan yerleri sonrada yaraya çeviriyor..1.5 yaşında bu arada. Ne önerirsiniz? Kimyasal olmayan sinek savar sprey var mı bildiğiniz? Nasıl bi önlem almalıyız ?