MuhammedAmine Merhabalar 👋 az önce dolap uygulamasından premom markalı baston model bir araba aldım 260 tl ye travel sistem kullanıyorum çok zorlanıyorum artık ağır bir araba minibüse binemiyorum bazı asansörlere sığmıyor vs vs . Bu sebeple aldım ama şimdide kışın üşürmü bu arabada fiyatını hak ediyormu fln diye düşünmeye başladım . Bu marka olmasada bu model araba kullanan arkadaşlarım yorumlarınızı bekliyorum satışı iptal edebilme hakkım var henüz kargolanmadığı için . Ürünün resimlerini aşağıya bırakıyorum şimdiden teşekkürler 💕 https://imgyukle.com/i/E4u47U https://imgyukle.com/i/E4ufGA https://imgyukle.com/i/E4uAhf https://imgyukle.com/i/E4xoNb https://imgyukle.com/i/E4xTAv https://imgyukle.com/i/E4xHm6 https://imgyukle.com/i/E4xOCy https://imgyukle.com/i/E4xXth
Deletedmom0102 MuhammedAmine güzel ve hafif bir araba . Mevsime geliceksek sıkı giydirirsin üşümez hiçbir araba dört dörtlük ısıtmaz. Hayırlı olsun
S_D MuhammedAmine biraz daha sıkı giydirirsen yağışlı havalarda poşetini geçirirsen hiç birşey olmaz. O fiyata göre çok iyi bence çok temiz duruyor. Güle güle kullanin💎
Cerenimoo Bizimki başka marka ama bu model geçen kış kullandık hem taba hem toplu taşımada sorun olmadi çok memnunum. Tabi çok soğukta her arabada üşürler ama ona göre giyinirler
MuhammedAmine Deletedmom0102 teşekkür ederim . Bende rahat edeceğimi düşünüyorum Rabbimin izni ile bakalım
MuhammedAmine Mucizebebek ikinci el fakat çok temiz kullanılmış resimlere bakarsanız birkaç kez kullanmış sıfır fiyatı çok daha yüksek
MuhammedAmine S_D teşekkür ederim . Çok rahatlatıcı bir yorum 🌹😊 travel sistem arabaya bir ton para verince eşim problem etti haliyle çünkü kullanamıyorum şimdiki aklım olsa 😒