aeg-66 Kızım 5 aylık ve hâlâ uykuya dalarken yarım kundak yapıyoruz yoksa ellerini kollarını sallamaktan uykuya dalamiyor. Uyuduktan sonra kundagi açmaya çalışıyor ve sürekli uyanıyor ne yapmam gerekiyor bilmiyorum
Ruveydaa aeg-66 Benimkide öyleydi, yeni alıştı daha canım. Yavaş yavaş alistirdim, kundakli uyutup kollarını çıkardım uyuyunca falan.
aeg-66 Uyuduktan sonra kendi çıkarmaya çalışıyor sonra uyaniyor ağlıyor ben geri bağlıyorum bu hep böyle sürüyor derin uykuya dalamıyor sabaha kadar kaç kez ağlıyor uyanıyor sayamıyorum
Fatihsnm Ruveydaa ellerini hareket ettirmek istedikçe uyaniyor ağlıyor ama kundakla sakinleşiyor çok aradayim bende
Ruveydaa Fatihsnm benim oğlumda öyleydi canım , önce gündüz uykularında kundaksiz uyuttum. İlk başta biraz ağladı ama alıştı. Sonra geceye daha kolay alıştı. Kundaklayip uyutuyodum, uyuyunca kollarını aciyordum. İlk bı iki gün zorlandı ama alıştı
Fatihsnm Ruveydaa 4. Ay aşısını atlatalim sonrasında bende denemek istiyorum aşıdan sonra bir de ben huzursuz etmeyim diyorum 🥲