Merhaba 8 buçuk aylık kızımın göbek değiliği ara ara kırmızı oluyor sarı sarı pütürlü şeylerde oluyor bazen. İlk olduğunda doktorumuza sormuştum önemsemedi hiç vücudu savaşsın enfeksiyonla dedi zaten hiçbir şey yapmadan geçti 3-5 güne ama ara ara hep oluyor arkadaşlar temizliğine çok dikkat ediyorum sebebi merak ediyorum başınıza geldi mi böyle bir şey? Sağlık ocağı da önemsemedi ama canını yakar mı ağrı yapar mı aklıma çok takılıyor 😞