Merhabalar kızım 2 yasına girdi teyzeleri ve biz artık memeden ayrılmalıyz ama nasıl yapıcam bilmiyorum duygusaş anlamda ben ondan daha cok aglıyorm.. Asırı memeye duskun uykuda sıksık meme icin uyanır sabaha dek ac olmasa bile . Sabırtası tozu aldm ama ise yarar mı bilmiyorum. Nasıl bir sürec bu cok zor.. 🙃 Duygusal anlamdada zor, birde geceleri artk deliksiz uyuması lazım sıksık kalkıyor, memesiz asla uyumaz.. Tecrübe edinmis anneler tavsiye bekliyorum. Gunduz hic vermiyorm bu arada ama gece hic uyumuyr memesiz