Kedici kolik bebeğe yapacak pek bir şey yok ben hepsini denedim gaz ilaçlarının Behçet uz çocuk Hastanesi’ne götürdüm yaptıkların gayet yeterli dendi ya 3 ay yada , 1 yılda geçer demişti doktor. Benim ki 3 ayda geçti ama kimyon çayı içir mutlaka 2 çay kaşığı günde. Bende içtim ona da icirdim ki anne sütü dışında her şeye karşıydım ama fitille kaka yaptırırken ki o ağlama her şeyi denetiyor insana.