Kızlar iyi akşamlar bebeğim 36 haftalık doğdu 11 gündür küvözde 2 gündür hem sabah hem akşam emzirmeye gidiyorum ben emzirirken oksijeni düşmüyor ama beslenmeden sonra oksijeni düşüyor diyorlar gerçekten sinirlerim yıprandı artık sizin bebekleriniz emzirdikten sonra kaç gündü kaldı sanki bilerek vermiyorlar gibi geliyor artık