GunesSila Kızlar selam, 40 günlük bebeğim var sizlerin bebişlerin uyku düzeni nasıl acaba ? 1,5 2 aylık olan bebeklerin lütfen yazın 🙏🏼🙏🏼
Ozlem2904 GunesSila 2.5.aya doğru gece gündüz kavramı oluşuyor sevgili anne onun dışında gece/gündüz karışık biraz.
TugceAsil GunesSila bizimde bugün kırkımız çıktı. Son 3-4 günü saymazsak normalde son uykusuna 23.30 gibi geçiyor ve sabah 05.30-6.30 mutlaka uyanıyor emmek için arada uyanmıyor bi sorunu yoksa ama son 3-4 gündür gece son uyku saati diye bişey kalmadı huzursuz aralarda uyanıyor 🤷♀️ mesela bugün sadece 4-5 saat uyudu birde tabi ağlama krizleri başladı 3-4 gündür emziği düşüyor ağlıyor üzerini değiştirirken ağlıyor herşeye ağlıyor😬
Ayfa1608 GunesSila bebeğim tam 2 aylık. Gece gündüz kavramı oluştu biraz. Gece 12-1 de uyur 5-6 da ağlar emer 8-9 gibi bidaha emer öğlen 12-1 e kadar yatar. Gün içinde de kısa kısa şekerleme gibi uykuları var 2-3 defa. Uyanıkken sürekli kucak oyun laf istiyor 😅 altı temiz karnı tok oldu mu uykuya meyilli oluyor. Ama istemediği zaman bacakların kopana kadar salla gözünü kırpmıyor😅
Lalezlal GunesSila gece ne zaman gündüz ne zaman karıştı bizde ayakta gazını çıkarırken uyuya kaldım 😅kendime geldim eşimi uyandırdım bebeği elimden alsın diye geçecek inşallah bugünler düzeleceğiz inşallah😅
Leylamoznur Ozlem2904 ya canım benim kızım 20 günlük daha ama iki saatte bir beslenmek değil saat başı 30 cc beslenmek istiyor uyumuyo cok gazlı bir bebek bide 36+4 de doğdu erken bu şekilde bende dinlenemiyorum verimsiz oluyorum ona karşı
GunesSila TugceAsil Bizimde bugün çıktı kırkımız 🫶🏼🫶🏼🫶🏼saglıkla büyüsünler . Ay valla40 gündür geceleri o kadar uykusuzum kiii
TugceAsil GunesSila valla ben 28 günden sonra rahata ermiştim diye düşünüyordum ama geri geldi sanki başa döndük 😬
GunesSila Ayfa1608 Oyy daha 2 aylık böyle 😣😣😢😢yanmışım ben 😂😄 benimki 2 aylık olunca bakalım ne olacak
Ozgeakca Ayfa1608 gece emmek için uyanmıyor mu benim bebeğim de 2 aylık olcak neredeyse uyanıyor bi kaç defa
TugceAsil Fulya_gnc saat 6 dan beri uyanık asla uyumuyor ve direniyor öyle ağlıyor ki hem ağlama hem esneme sanki boğazına birisi girmiş o derece ve ben saatlerdir sürekli altına bak emzir tekrar uyutmaya çalış modundayım hala uyumadı gözler kapalı ama uyanık 😬
Fulya_gnc TugceAsil sabır etcez canım güzel günler için zor biliyorum ama bebeğin nasıl rahatsa öyle davran kucağında uyuyorsa uyusun ayağında uyuyirsa uyusun sakın alışır diye dusunme ben bebeğim uyusun diye saatlerde odada koşup döndüğümu biliyorum keza eşimde aymi şekilde ama hep daha güzel günlerin olacağını düşündüm sonra uyuturken yavaş yavaş medod değiştirirsin alistirman kolay olur sabırlı olmalisin sadece
Hazalkaann Gece kaç defa mama yada süt verıyorsunuz ben 2 saatte bir uyandırıyorum ama hiç bişey içmiyor kaç saatte bir uyandırmam lazım bebeğim 2 ay 2 günlük
Fulya_gnc Hazalkaann canım tam uyanık olduğu dan emin olmalisin uyanık olduğu halde icmiyorsa saat limitini uzatabilirsin ama uyuyorsa uyandırıp 2 saate bir vermeye çalış ayagisni sık sırtını kaşı
TugceAsil Fulya_gnc kesinlikle katılıyorum mesela dün gece ilk kez sabaha kdar benimle uyudu demekki bana ihtiyacı vardı ve süreç onu gerektirdi yeter ki ağlamasın ben ayağımda da sallarım kucağımda da sabaha kdar beklerim ama ağlayınca ilk bebek ve tecrübesizliğinde verdiği korkuyla ne yapacağımı bilemiyorum
Hazalkaann Fulya_gnc 2. Ay aşısı da yaptık dün onunla birlikte hepten iştahı kesildi ben sadece şeyi merak ediyorum ne kadar uzatabilirim süreyi mesela geceleri
Mustafayigitvebeytugannesi GunesSila Bebeğim 2 aylık akşam 11 12 gibi uyuyordu sabaha karşı 5 gibi uyaniyordu emiyordu sabah 8 9 gibi uyaniyordu ama şu son 2 gündür uyku yok ne gece ne gündüz. Önceden gündüzleri uyur geceleri uyumazdi daha sonra gece ve gündüzü öğrendi ama 2 gündür düzen bozuldu sanırım atak haftasındaymış. Birde biraz sonra 2 aylık aşısı var.
Sude3334 Mustafayigitvebeytugannesi sabahları o kadar uyuyor mu ne güzel benimki de aynı aylık ve 7den sonra uyuyamıyor. Fon perde kullanıyor musunuz benimkinin güneşi fark edince uykusu kaçıyor sanki
Fulya_gnc Hazalkaann bende iki saatte bir uyandırıyorum ama acikmamissa 3 saatte bir uyandırıp vermeyi dene bir düzeni olursa kendi erken bile kalkıyor emmek icin