Minikerkegim Sma veriyordum eczanede olmayınca eşim aptamil almış. Mamayı yapıp kaşıkla karıştıyorum çalkalamadan ama yine de cok köpükleniyor. Bir de sanki çok gaz yapıyor sma içtikten sonra sırtını sıvazladığımda bi kez üstten gaz çıkaran çocuğum üç gündür bayagı bi üstten gazını çıkarıyor 🙄
Efenin_annesi Minikerkegim tarihinde bi sıkıntı olabilir mi. Oğlum doğduğundan beri aptamil kullanıyorum hiç öle bi sıkıntı yaşamadım
BetulZumram Minikerkegim evet aptamil gaz yapıyo o köpüklerde gaz köpükleri bende aptamil kullanıyordum çok çektim ondan şimdi aptamil conformil kullanıyorum.
Asu1461 Minikerkegim bende oğlum doğduğundan beri kullanıyorum hiç problem yaşamadım bence bit tadına bak be tarihine bak
Aysegulss Minikerkegim ben kızımın sarılığı varken ilk 15 gün falan kullanmıştım. O zamanda dr browns marka gaz önleyici biberonla vermiştim. Onun bi pipeti var içinde hava kabarcıkları pipete giriyor bebeğin miğdesine girip gaz olmasın diye. O pipet komple baloncuk doluyordu ama ben başka mama kullanmadığım için kıyaslama yapmadım hiç normal sanıyordum.
Minikerkegim BetulZumram bende o köpüklerin gaz oldugu kanısına vardım evet aşırı varlar nutricia olanından almıs eşim. Conformil gaz yapmıyormuş duydum onu kilo alımı nasıl bebeğinizde
Rainnn BetulZumram Conformil sadece 2 numaraya kadar mı var internetten baktımda 3 yoktu. Bende aptamil kullanıyorum gaz yapıyorda 🙄
BetulZumram Minikerkegim kilosu çok iyi hatta doktor mamayı azaltmamı söyledi. Eşim bugün mama almak için eczaneye gitmiş aptamil almayın içeriği iyi değil diye hipp vermişler
Minikerkegim Asu1461 aptamilin hangi çeşidini kullanıyorsunuz hayır kullandığım biberonda gaz önleyici kendiliğinden içerdeki hava kabarcıklarını boşaltıyor sma kullanırken böyle olmuyordu yarısı mamaysa biberonun yarısı da köpük oluyor düşünün yani 😒 tadına da baktım tarihine de normal
Minikerkegim Aysegulss canım benm kullandığım biberon da kolik önleyici bi biberon smayı yaptığım zaman biberon başlığından fıs diye ses geliyor içindeki havayı boşaltıyor ama bu mamada yapmadı şaşırdım 🧐
Mineltoygar Minikerkegim o kadar olmasa da bizde de biraz köpük oluyor, sorun olduğunu sanmıyorum, köpükler zaten içince dibinde kalıyor ve vermiyorum, bizde gaz yapmadı hiç aksine çok faydasını gördüm aptamil in, değiştirmeyi de düşünmüyorum
Mineltoygar Minikerkegim kesinlikle öyle tabi, ama şöyle bir şey var oğlum da gaz sıkıntısı hiç çekmedim ilk 3 ay da yani, kabızlık vs de hiç yaşamadık, bünyeye alakalı kesin mama da
Yagiz25 Bende similac ve evolvia kullanıyorum normalde.birkez Bebelac aldm okadar kopuruyodu ki hani detarjanla yikiyo olsam biberonu durulamayi unutmuşum derim okadr yani.ve gaz yaptı bencede ayrıca köpürüyo olması itici geliyo direk.bir daha almam
Minikerkegim Yagiz25 evet similac da aldım bi kez onda da bu sorunu yaşamadık. Gerçekten sinir bozucu o köpükler bende hemen bitsin diye gün sayıyorum
Deletedmom0380 Mama değişimi yapan her bebekte olur dedi doktorumuz. Ve sürekli mama değiştirmekte bağırsaklarında sorun (tıkanıklık gaz vb ) oluştururmuş. Bende bi defa hipp’e geçmeyi denediğimde öğrenmiştim ondan beri aptamil de kaldık gayet iyi gidiyor
Minikerkegim Deletedmom0380 Mamamız hep aynıydı bi sefer böyle oldu mama kaynaklı olduğunu düşünüyorum değiştirmekten değilde. daha yapım aşamasında köpüklenmesi tuhaf.
Minikerkegim BetulZumram hipp de gerçekten doyurucu değil onu da denedim tek güzel yanı hiç gaz yapmadı
kayitci Minikerkegim Bendede hep oluyordu normal herhalde aptamilin sitesi var uzmana sorabiliriz aslinda hemen cevap veriyorlar