Salihadmgltepe Bebeğim daha 2 aylık olmadı ve sütüm o kadar az ki biberonun dibine iki üç damla kadar acaba kesilmiş midir sütü nasıl arttırız
Karanannesi Salihadmgltepe bende de 30 40 cc geliyor mama takviyeli gidiyoruz aklınıza gelecek tüm süt arttırıcı takviyeleri aldım . Diltuba emzirme danısmanı var onun ürünğnğ aldım karho da herkes memnun deneyin isterseniz
Sarece Karanannesi merhaba çayını mı kullanıyorsunuz hapını mı bende denemek istiyorum memnun musunuz