Bebeğim yoğun bakımdaydı mastit oldum yüksek ateş ve baygınlık derecesinde.. makineyle sağıyordum makine yetersiz geliyor eğer bebek olsaydı o göğsü daha sık emzirir ve geçerdi dediler sonra hastane tipi sağma makinesi kiraladım aynı zamanda ilerlemiş olduğu için doktor antibiyotik ve parol verdi öyle öyle geçti. Ben emzirmediğim için mendile kolonya sürüp boşalmayan kanallara koyuyordum baya yumuşatıyordu genel cerrah söylemişti ancak şuan emzirdiğin için kolonya iyi bir fikir değil :/ bir arkadaşımda sık sık emzirerek ve parol içerek atlatmış. Bebeğim çıkmadan bir gün önce tekrar mastit oldum önceki kadar kötü olmadım sadece göğüs kanallarım tıkandı bebiş emmeye başlayınca geçmişti özellikle o göğsü daha çok emzirmeye çalıştım.