Benim sütüm de çok değildir ama son zamanlarda neredeyse hiç yok delirmek üzereyim. Bestlak damla kullanıyorum hurma, dereotu,süt çayı, rezene, yulaf tahin vs ne bulsam yiyorum. Su zaten içmekten tuvalete gitmekten yoruldum ama yok. Bitti yani gelmiyor. Çocuk 1 dk emiyor sonra süt yok. Sıkıyorum bakıyorum yok. 1 dakika emdikten sonra sağım yapıyorum acaba var da bebeğim mi ememiyor diye 2 memeden 10 cc anca çıkıyor. Koştur koştur mama yapıyorum. 6 aylık olana kadar emse şükür edicem.