dayes tineanigra çok teşekkür ederim yanıtınız için, zaman geçtikçe çekim gücü düşüyor mu? Ağırlığı kolunuzu zorluyor mu? Bir de dyson gibi çalışırken sürekli tuşa basmak gerekiyor mu? Ard arda sordum kusura bakmayın lütfen sizi bulmuşken sorayım dedim 🤭
tineanigra dayes çekim gücünde Şuan için bi azalma yok çok da ağır değil dyson daha ağır geldi bana. Hayır sürekli basılı tutmuyorsunuz.