Yenidoganbakimi Kızım 18,5 aylık 2 gündür bezini takmama izin vermiyor. Gel bezini değiştirelim dediğim anda kaçıyor, ağlıyor, çığlık kıyamet bezini takmaya çalışıyorum nedeni ne olabilir? Başına gelen var mı? Bezi mi bırakmalıyız 2 günde çok yıprandım:(
Aykizinannesiii Yenidoganbakimi benim bebeğim de 1 yasında bir kaç aydır boyleyiz alt değiştirmek kabus kaçar ağlar kendini yere atar inanın alt değiştirmekten nefret ettim sevmiyor bırakmak için erken sanırım ama bilemedim
EndlessLove_ Yenidoganbakimi bir buçuk yaşında başladı 2 yaşını geçti hala sevmiyor. 🤷🏻♀️ Tuvalet eğitimini de denedim zorlamadan ama daha erken belirti de yok ikna kabiliyetimi geliştiriyorum sayesinde kızımın. Binbir çeşit yol arıyoruz bakalım