Merhaba. Bebegim 5.5 aylık. Dişleri çok kaşınıyor bunun için gece uykusunda bile ağlıyor ama uyanmıyor ama rahatça uyumuyor. Surekli sağ sol yapıyor. Gece uykuya guzel devam etmesi için yapabileceğim birsey var mı? Mesela ağlayınca dis kaşığını felan versem. Bilemedim