Endegerlimoglum Busrgok bence var. dorduncu ayda zaten huysuz dedigim kizim 5 ay 4 gunlukken üç hafta süren bir ataga girdi hic avutamazdim cok sıkılırdı herseye aglardi. uykuya direnirdi dorduncu ayda bile yasamadim öyle bisey
Busrgok Asynm kac aylik acaba 5 ay 3 gunluk asiri huysuz ya 2 gundur surekli agliyo kendini donduruyo uyandiriyo geceleri cok siknkalkiyo
AksuS Bence kesinlikle var 5 ay 14 günlük kızım. Uykular gitti huysuzluklar başladı 4 ay atağını hafif atlatmıştık diye seviniyordum 5 ay gümbür gümbür geldi.