Busra9554 benim kızım da 10 aylık . Yeni patlattı sanırım birini tam anlamiyorum da 😅 diğeri de geliyor yanından sanki. Bı huzursuzluk ağlayarak uyanma falan rahatsız olduğu belli ama şükür yine iyi geçiriyoruz . Sanırım büyüdüğü için artık m ateş falan oldu mu sizde