Zara1997 4-5 aylıkken tadimlara başlanıyor ama 3 gün kuraliyla vermeniz çoğu besin için iyi olur. Tabi tadıma ve ek gıdaya başlamadan önce doktorunuza sormalısınız. Çok fazla vermediyze birşey olmaz ama sert olsun tepkiniz birdaha yapmasın. Gözünüz üstünde olsun tabi benjm kizim 9 aylık hala bakarım