Aysekorkuthome Kizlar sordum size ama saglik ocagi doktoru kafami karistirdi bebegim 4 aylik anne sutu aliyo gaz cikariyo ama 4 gundur kaka yapmiyo normal mi doktor diyo gunde 2 3 kere yapmasi lazim
0453 Aysekorkuthome Sadece anne sütüyle beslenen bebeklerde tuvalete geç çıkma gayet normal. Korkma canım bebeğim 10 günde bir hafta da bir falan çıkıyordu
tatlikizim Aysekorkuthome 7-10 güne kadar normaldi sanki. Bazı günler benimkide yapamıyor suda kayısı bekletip sutunu içiyorum kayısılarıda yiyorum rahatlıyor canım o da.
penyy Aysekorkuthome normal canım benimki de böyleydi suyu kaynat iyice sonra ılıt bebeğe üç çay kaşığı kadar ver benimki ondan sonra düzeldi bursan bi kıza da söylemiştim onda da işe yaramıştı sudan zarar gelmez korkma
tatlikizim Aysekorkuthome tamam canım ama ben kendim içiyorum bebeğe vermedim öyle yanlış anlama. Sütünden geçiyor zaten o da yine
Buketk_04 Merhaba canım benim , kızım 2 aylık anne sütü alıyor ve kakasını 5gunde 1 haftada yapıyor korkup doktora gitmiştim neden böyle diye karnı sert değilse huzursuz değilse normal olduğunu söylemişti