Seymatevfikk Merhaba iyi geceler 4 ay 7 günlük bir oğlum var bu gün ilk defa böyle garip hareketler yaptı yani hareketten kastım aşırı huysuzdu zaten bi iki haftadır salya akıtıyor ama hafif ateşi var gibi hissettim komşum baki ateşi yok dedi ben capol verdim biraz gündüzleri uyumayan bir bebek zaten ama akşam saat 7 den sonra derin uykuya dalardı uyusa bile 5 10 dakika anca uyuyor burnumdan hır hır ses geliyor hasta mı sizce anlayamıyorum çok dikkat ediyorum giydirdigime yediime gözleri de kırmızı sarışın bi bebek burnu ve gözleri kızarıyor sulanıyor neyden olur bu endişelenmeli miyim 😞😞😞
Gizemmyigit Seymatevfikk garip davranmıyor annesi, bebek bu hastalanacak tabiki. Sürekli ateşini ölç, başka yapacağın bişey yok. Ateşi 38,5 olursa calpol verirsin, artarsa acile gidersin. Geçmiş olsun kuzuya
Nazli48 Seymatevfikk geçiş dönemi havalar değişiyor ateşini kontrolde kalın bnm kızımda 6 ay 12 günlük gözleri sulanıyordu burnu akıyordu bn sürekli rahat nefes alması için burnunu temizledim ve birde ayağının altına günde 3 defa limon sürdüm karnına tatlı elma yağı sürdüm ve birde gece yatarken soğana karanfil batırıp baş ucuna koydum çok şükür şu an iyi benim düşüncem tabi siz çocuğunuzu gözlemliyorsunuz doktora başvurabilirsiniz
Balbebek_Egemen Seymatevfikk hastalanabilir ateşini ölçün sürekli ve bebek hastada olcak öyle büyüycekler
Seymatevfikk Gizemmyigit çok teşekkür ederim sabahtan bu yana kontrol ediyorum yükselmedi hiç genel olarak 35.7 ateşi 😞
Seymatevfikk Balbebek_Egemen yaklastigim zaman öptüğüm zaman ateşi var gibi hissediyorum ölçüyorum normal ölçüler
Seymatevfikk Akays atak olayını çok anlayamıyorum eşim de kızdı hasta ediyorsun diye o da ayrı bi lüzumsuz canımı sıkıyor ben bebegimin canı acısın ister miyim 😞
Kumsalada-fettahtoprak Seymatevfikk 4 ay 11 günlük 2 gündür yavrum perişan sürekli atesleniyor dış belirtileri vardı ama 3 gündür canı çok yanıyor ağzı alev atıyor resmen calpol fayda etmedi yarım fitil sabah yarın akşam kullanıyorum biraz biraz iyilendi ama canının yandigini bilmek ne zor öyle ağlayisi birde içim yanıyor resmen bir an önce patlar inşallah disimiz 🙏
Seymatevfikk Kumsalada-fettahtoprak çok geçmiş olsun acısız bi dönem yaşar inşallah kuzumuz bebekler hiç hasta olmasın ya 😞
Akays Seymatevfikk bütün bebeklerde olan bişeymiş de açıp internetten okut gerekirse sinir oluyorum sanki biz kıyıyoruz da bi kıyamayan onlar
Bsrumt55 Seymatevfikk başka ateş ölçerle dene canım benim oğlumun öyleydi 36 37 ölçüyordum hastaneye götürdüm 39 cıktı ateşi
osibrabia Seymatevfikk canim benim oglum suan oyle 2 ay 23 gunluguz oksuruyoda benimki ama cok sukur atesi cikmadi.bol bol emzir anne sutu sifa olur insallah.terlerse ustune dikkat et terli terli birakmamaya calis.burnunuda surekli okyanus suyu ve aspiratorle cek