Nazendece Bizde bir ay sonra ek gıdaya geçiş yapacağız ve aynı konularda bende bilgi edinmeye çalışıyorum. Okuduğum kadarıyla mama sandalyesi, mama tabağı, mama önlüğü, bol bol kaşık, su biberonu, cam rende, meyve süzgeci araç ve gereçler; bebek irmiği, tam buğday unu, tam yulaf unu, yoğurtsuz tarhana, keçi boynuzu pekmezi, dut özü ve sızma zeytinyağı ise yiyecek kategorisinde alınması gerekiyormuş. Bir de bebeğiniz anne sütü mü alıyor bilmiyorum ama mümkün olduğunca çok anne sütü depolamaya buzluğa atmaya çalışın. Eğer süt intoleransı var ise yiyeceklerin içerisine anne sütü katılarak yiyecekler mamalar hazırlanabiliyormuş. Bende okuduklarımın yalancısıyım 😊