İyi aksamlar bir konu hakkinda fikirlerinize ihtiyacim var oglum pipisini oynuyor devamli degil ama bazen denk geliyorum uyardigimda birakiyor ama bikac gun sonra tekrar yapiyor kasiniyor mu neden oyle yapiyorsun diyorum hayir dio utaniyorum diyor yapmiycam birdaha deyip baska zaman bidaha yapiyor ne yapmam ne demem lazim insan icindede yapar hos olmaz 3 yasinda