7 ay 4 günlüğüz atak mı bilmiyorum belki diş de olabilir 2 gündür uyuttuktan 10 dakika sonra kalkıyor ağlıyor yüz üstü dönüyor…. Akşam uykularında yapıyor bunu.. Birde ağlıyor… Karnı tok altı temiz gazı da yok noluyor anlamıyorum. Üstten iki diş geliyor onun ağrısı mı acaba? Ama yipraniyorum çünkü sanki böyle ona işkence yapıyormuşum gibi ağlıyor..