hanife23 Merhaba arkadaşlar 3 aylık bebeğim 3 4 hatta bazen 5 gunde kakasını yapmıyor doktora sordum normal dedi ama ben yine de burda sormak istiyorum aranızda bu durumu yaşayan varmi nasıl bı çözüm buldunuz yardım eder misiniz