Bizde bir ay avolvia prematüre kullandık kabız gaz aşırı dereceydi dün aptamile geçtik gaz bi tık daha iyi kakasınıda bugün müdahalesi yaptı ama yarısı sıvı yarısı katıydı ishalmi acaba diye düşündüm ama ishal olsa sık sık yapar heralde kafam karıştı bebeğim 46 günlük