kızımın sinuzleri çok doluydu 2 farklı antibiyotik kullandık en son doktor bu damlayi verdi.megersem uyku yapiyormus icinde paraben falan varmış benki paraben var diye sağlık ocaklarının verdiklerini bile kullanmadım ve bunu kullandiktan 5 gün sonra farkettim doktoe verdigi icin incelememistim rahatlarir bebegi demisti.simdi internette uyku yaptığı icin birakirken birden birakilmamasi falan yazıyor 6 damla veriyordum azaltarakmi birakmam lazim.