30-01-m Kızlar doğum sonrası 4. Aydayız . Saçlarım inanılmaz dökülüyo alnım açıldı resmen, ne yapmam lazım sizler ne durumdasınız neler kullandınız dökülmeyi önlemek için.
hunilimomy 30-01-m urban care mor-gri siseli sampuan ve tonik kullanıyorum çok iyi geldi ama öncelikle vitaminlerinize baktığın eksiklik varsa o da etkiliyor