Hiç korkma anne karnındaki amniyon sıvısını boşaltıyor. Hastaneden çıkmadan benimkinde kusmustu ve sonrasında ağlayıp morarır duruma gelmişti. Hemşire normal demişti ama ben genede doktora göstermiştim tahlil yaptılar(içim rahat etsin diye) sonra normal dediler. Sen yinede gözlemlemeyi bırakma