Merveaa22 4.ayda başlanır. Ben bestiron veriyorum şuan kabız yapmadı. Ocean kusturdu bizimkini sidefer kabız yaptı. Newwit de temiz içerikliymiş kullananlardan bildiğim iyi deniyor.9.ayda kan tahlili yapılıyor değerler iyi çıkarsa bestirona devam ederim çıkmazsa newwit düşünüyorum bende. Kullanım dozları da önemli bu arada