Smha Başakşehir cam sakurada doğum yapıp burda kimlik çıkaran oldumu ne yapmam gerekiyo acaba raporu çıktı biz şuan yatişa devam ediyoruz ama kimlik burda cikariliyormus bilen yardım edebilir mi ??