Elsa74 Arkadaşlar merhaba 5 gün önce spidiral sezeryan oldum şimdi kollarım da bir elektriklenme bel boşluğumda bir ağrı var normal mi yaşayan var mı
Kty_0105 Elsa74 belde ağrı olması normal canım bende spinal anestezi ile oldum benimde bel boşluğumda ara ara oluyor
Zerdalicekirdegi Elsa74 epidural olmuştum. Oturup kalkarken kırt diye belimden ses geliyordu geçti sonra
Zerdalicekirdegi Elsa74 olmadı zaten ilk 40 gün tek başıma yerimden asla kımıldayamadım pek kendimde değildim kişiden kişiye değişiyor bu semptomlar