Busra0211 Hanımlar, 3 aylık bebeğim var emziriyorum. İki defadır sol göğsümde sızlama oluyor. Ağrılar oluyor azar azar. Sık sık emziriyorum da. Mastit olma durumu olabilir mi? Ama oldukça yumuşak göğsüm bilemedim ne ağrısı olabilir şimdi bu. Nasıl geçer.
Selamcanim Busra0211 kuzu mastit değildir o. Süt akışı kaynaması derler ondandır. Mastit olayı göğüs çok büyük ve aşırı sert. İçi kist dolu gibi oluyor. O sızlama süt üretildiğinde olur. Bide eskiler bebe açken olur derler nsnsmsjs
Defnem23 Busra0211 yok mastit oldum ben geve sıtma geldi. Birde grip gibi her yerim ağrıdı göğsümda kırmızı ve sertti. Ağrıyordu. O dediğinix bazen bende de oluyor. Ara ara normal herhalde.
Busra0211 Selamcanim biliyorum daha önce mastit oldum gerçekten oldukça zor bişeymiş. Ama ağırlar ve sızlama oldukça acaba diyorum. Sık sık emziriyorum oğlumu aslında aç değildir heralde☺️☺️
Selamcanim Busra0211 yok yok değildir. Aç olsa duramazsın kskskskdkd ama o süt akışıdır. Sen dr a git yine için rahat etmezse
Busra0211 Defnem23 iki kere mastit oldum bambaşka bişeymiş onu anladım😫böyle ara ara ağrılar olmaya başlayınca yine mi olucam düşüncesi oldu da. Neyse geçer belki, bakalım😌🤲