Bebeğim son 10 gündür geceleri uykudan ağlayarak uyanıyor . 4 ay 21 günlük . İlk önce atak diye düşündüm . Azı dişlerinin olduğu yer belirginleşti anca alt ortada herhangi bir kabarma yok . Son 3 gündürde gece uykudan çığlık çığlığa uyanma , huysuzluk , sürekli ağlama , ıkınma tarzında kendini sıkma, sinir , sürekli gördüğü herşeyi deli gibi ağzına sokma isteği var. İştahı çok arttı mama kullanıyoruz . Versem her saat başı yer . Sizce dişse ne kadar sürede gelir çünkü artık kollarım uyuştu kucakta avutmaya çalışırken 😩 ayrıca normalde günde bir kez kaka yapıyorken 3-4 e çıkmaya başladı ne ishal gibi ne kabız gibi normal kakası ama dışkı sayısı arttı