Merhabalar arkadaşlar bebeğim 7 aylık 1.5 aydır ek gıdayla tanışma sürecindeydik ne verdiysem kabul etmiyor yemek istemiyor ağzını bile açmıyor yoğurtla başladım hiç yemedi meyvelerle devam ettim onları da sevmedi yumuşak tattılar veriyorum yemiyor sadece ezilmiş bisküvi yiyor oda nadiren. Bir fikriniz yada öneriniz var mı. Çevremdekiler (kaynanam) seni emdiği için hazır diye yemiyor deyip duruyor. Napayım yani emzirmeyi mi bırakayım. İlk doğum yaptığımda da sütün yok doymuyor mama verelim diyorlardı şimdi sütün çok geliyor bol bol emmek kolay yemek yemek zor tabi diyor emzirmeye ek mama vereyim diyorum yok faydasız o diyor. Sütün olsa dert olmasa ayrı dert