Arkadaslar merhaba..Sizi buraya neden cagırdıgımı merak ediyorsunuz.Cok önemli seyler söyleyecegim.Kızim 36. Haftada dogdu ve hic emmedi.Eds yöntemi silikon gogüs ucu vs herseyi denedim.Bugün 3 ay 11 günlük oldu.Öglen teklif etti memeyi tuttu 6 7 dakika emdi.Ama önceden de 10 dk emmisligi var ama sonradan unutuyor ve meme reddine devam ediyordu.Bugün aksam süt sagdıktan sonra bir daha teklif edeyim dedim yaklasık 40 dk emdi dolu dolu.Önceden meme agsından cıkınca tekrar alamıyordu.Bu sefer yaklasık 5 kere cıktı ama yinede tuttu.Tabi ben sasķınlıklar icinde izliyorum.Uyudu uyandı agladı yalancı memeyi verdim ısrarlar almadı.Tekrar memeyi teklif ettim aldı ve 20 25 dk emdi.Size diyecegim o ki sakın vazgecmeyin.Er ya da gec memeyi tutuyor.Teklif etmekten usanmayın.Evet cok zor ama saatlerce sagma makinesinin basında duygusuz sagım yapmak daha zor.Pes etmeyin.Ben insallah bu dertten kurtuldum.Bu sıkıntı icinde her kim varsa Rabbim tez zamanda kurtarsın.Buarada bugün özellikle her namazdan sonra bu konu icin ayrı ayrı dua ettim.Sükürler olsun Rabbim nasip etti.Insallah darısı isteyen herkesin basına 🤲🤲🤲🤲