Yemiyor katiyen yemiyor. 10 aylık ağzını kaçırıyor es kaza ağzına girse bile tükürüyor. Emmesi de tat vermiyor dolu dolu emme yok baştan beri zaten emzik gibi kullandı hep, sütüm de azaldı. Büyümüyor da, 3 Aydır 8 kiloda kaldı. Gündüz uykuları 1 e düştü bu yüzden. Çalıştığım içinde daha çok zorlaşıyo bu durum. Hep böyle mi gidecek bu durum