Stass Kızlar 1 aylık bebeğim var sürekli uyuyor sakin bi bebek ama normal midir sürekli uyuması ilk kızım hiç uyumuyordu bunda bi değişik oldum sıkıntı falan var Mıdr acaba bu kadar uyunur mu ?sarılık degil ayrıca geçti
Mhdbtl--- @“Stass”#o rahat olduğu için yatıyordur şimdi gaz sorunu pek olmaz ama ikinci aya yakın uyusun diye dua edersiniz o zaman gaz başlıyor maalesef