Eczesra1 Uykumeleği sayfasına denk geldim. 2,5 aydan itibaren uyku eğitimi veriyorlarmış. Bebeğim asla uyumuyor ve uyumadığı için çok huysuz. Sallanarak zar zor uyuyor. Ayına göre çok çok az uyuyor. Buradan eğitim alıp memnun kalan var mı? Yada önerisi olan